• Indywidualnie Dobrany

    Każdy trening jest rozpisany pod poprawę konkretnych cech motorycznych i umiejętności. Trener jest od tego, aby tak dobrać odpowiedni poziom ćwiczenia, abyś osiągnął cel, który jest realizowany na danym treningu.
  • Rozłożony w czasie

    Trening jest układany tak, aby na przestrzeni określonego odcinka czasu dokonały się w Twoim organizmie zmiany, które poprawią jakość Twojego życia.
  • Kompleksowy

    Treningi są programowane w taki sposób, aby nie pomijać żadnej cechy motorycznej. Na treningach zwracamy uwagę na szczegóły i uczymy się poprawnego ruchu, tak żeby następnie przełożyć go na wszechstronne umiejętności.
  • Intensywność dobrana pod możliwości

    Intensywność treningowa jest dobierana w początkowych fazach według odczuć trenującego.
  • Społeczność

    Nie oceniamy i nie osądzamy osób, które nigdy nie trenowały, jesteśmy zadowoleni, że chcą zrozumieć swoje ciało i poczuć jak ono pracuje.
  • Najwyższej jakości trenerstwo

    Posiadamy swoją filozofię treningu, ale jest ona oparta na zmieniającym się świecie badań, doświadczeniu i obserwacji.

Filozofia Percepcji

TRENUJEMY DLA ZDROWIA. TRENUJEMY DLA UMIEJĘTNOŚCI. TRENUJEMY DLA BYCIA LEPSZYM OD SAMYCH SIEBIE

Szczerze, nie potrafimy ćwiczyć po to, żeby zmienić i poprawić wygląd, traktujemy to jak
efekt uboczny dobranego treningu i odpowiedniego jedzenia.

Wychodzimy z założenia, że trenowanie tylko i wyłącznie po to, aby zmienić wygląd nie
przynosić efektów takich jakich oczekujemy. Większość osób zaczyna swoją przygodę z
ruchem w momencie, kiedy dostrzega zmiany swojego ciała negatywnie wpływające na ich
samoocenę. Jeżeli to Cie zmotywuje, cieszymy się, każda motywacja, która działa jest dobra,
jednak z doświadczenia wiemy, że jest to motywacja krótkotrwała.
 
Jeżeli chcesz zmienić swoje ciało, zacznij od poprawy swojego zdrowia, a ciało samo zacznie odpowiadać na bodźce i
zacznie się zmieniać. Zlikwiduj ból pleców, popraw wrażliwość na insulinę, popraw jakość
swojego snu, popraw kondycję, tak żebyś nie łapał zadyszki wychodząc na drugie piętro.
Zadbaj o podstawy i zdrowe ciało, a poprawisz wygląd i samopoczucie.
Mówiąc krótko: ZROZUM SWOJE CIAŁO I TO JAK ONO PRACUJE, a odwdzięczy Ci się bardziej niż
chcesz.

SPRÓBUJ! 


Instagram


Rodzaje zajęć

  • TRENING

    TRENING
    Podstawowy program ogólnorozwojowy. Na samym dole piramidy znajduje się poprawa siły poprzez poprawę umiejętnego używania swojego ciała. Jest to podstawa! Dalej mamy poprawę wytrzymałości oraz naukę ruchów gimnastycznych. Każdy element na zajęciach dostosowujemy indywidualnie w celu osiągnięcia konkretnego bodźca podczas danych zajęć.
  • SIŁA

    SIŁA
    Zajęcia na których, głównym celem jest poprawa siły.
  • MOBILITY

    MOBILITY
    Zakres ruchu plus kontrola. Na tych zajęciach naszym celem jest zwiększenie zakresu ruchu tam gdzie jest to konieczne i kontrolowanie go tam gdzie nad nim nie panujemy. Jeżeli masz za duża mobilność naucz się z niej korzystać w kontrolowany sposób, jeżeli jesteś przykurczony osiągnij większy zakres w jakim Twój staw może się poruszać.
  • TRENINGI PERSONALNE

    TRENINGI PERSONALNE
    To treningi na, których dobieramy ćwiczenia, tempo i rodzaj wysiłku pod jedną osobę. Są to treningi dla osób, które nie przepadają za treningami w grupie lub mają konkretny specyficzny cel treningu.
  • TRENINGI MEDYCZNE

    TRENINGI MEDYCZNE
    Treningi dla osób z problemami wynikającymi z konkretnych urazów, ograniczeń po zabiegowych, po rehabilitacji. Są to treningi, których celem jest poprawa funkcjonowania i przywrócenie poprawnego ruchu w ciele.
  • OPEN SPACE

    OPEN SPACE
    To czas kiedy siłownia jest dostępna dla każdego do realizacji własnych celów treningowych. Klubowicze mogą korzystać dowolnie z infrastruktury i sprzętu. Samodzielny trening zalecamy osobom już zaawansowanym, nie polecamy tej opcji osobom dopiero rozpoczynającym treningi lub nie czującym się pewnie w programowaniu własnych treningów. OPEN SPACE odbywa się w wydzielonym do tego miejscu na terenie klubu.
  • ZAJĘCIA DLA DZIECI

    ZAJĘCIA DLA DZIECI
    Zajęcia mają na celu nauczyć najmłodszych poprawnych wzorców ruchowych, poprzez gry i zabawy. Poziom ćwiczeń jest dostosowany odpowiednio dla wieku dziecka. Z młodszymi klubowiczami – skupiamy się na ogólnym rozwoju motorycznym dziecka, – starsze dzieci – nauczamy podstawowych, funkcjonalnych ruchów i trudniejszych elementów, poprawa wytrzymałości tlenowej i siłowej.

Jak zacząć?

Przyjdź na trening i sprawdź jak działamy. Jeżeli masz konkretne pytanie napisz lub zadzwoń.
Nie zastanawiaj się nad tym czy potrafisz coś zrobić lub czy będziesz wiedzieć jak coś zrobić
od tego jest trener. On powie Ci co i jak masz zrobić i jak to ma wyglądać .
Nic cię to nie kosztuje, a jedyne ograniczenia to te, które tworzysz w swojej głowie
zastanawiając się jak poprawnie roić ćwiczenie, którego nie znasz. Zostaw to nam i po po prostu
przyjdź. Zastanawiasz się jak się ubrać i to jest przeszkodą? Koszulka, spodenki i trampki, nic
więcej ci nie potrzeba.

Jeśli zastanawiasz się czy dasz radę, odpowiedź brzmi TAK!

Pierwszy tydzień zajęć jest bezpłatny, wystarczy przyjść i zabrać ze sobą pozytywne nastawienie.

Przyjdź do klubu, a my wprowadzimy Cię w filozofię Percepcji!

CZEKAMY NA CIEBIE! DO ZOBACZENIA!